مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 13:202021-12-03سياسي

سهمیه شیرین سازی آب در پروژه آب شیرین کن دیر افزایش یابد


امام جمعه دیر خواستار افزایش سهمیه شیرین سازی آب در پروژه آب شیرین کن دیر شد و تاکید کرد: موانع سر راه این پروژه و بحث محیط زیست و مسائل دیگر باید حل شود.

- ، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته بندر دیر، اظهار داشت: مسئولان بر اساس داشته ها وعده دهند و توقع ایجاد نکنند، مردم به اندازه کافی توقع دارند.

امام جمعه دیر با بیان اینکه مشکل فرسودگی شبکه آبرسانی و کیفیت آب دیر یکباره به وجود نیامده است، افزود: ضمن پیگیری مصرانه مشکلات مردم، باید روشنگری و تبیین کنیم که مردم بدانند مسئله آب دیر به تازگی این گونه نشده است.

وی ادامه داد: آب شرب دیر به گونه ای است که گاهی اوقات نمی توان به صورت زد؛ بعضی ها زورشان نمی رسد که آب شیرین کن یا آب شیرین بخرند.

حسینی با اشاره به اینکه بخشی از مسئله را می شود حل کرد، یادآور شد: سهمیه آب شهرستان را گاهی اوقات کم می کنند؛ بعضی چیزها پول نمی خواهد با یک تشر و پیگیری نماینده مجلس حل می شود که سهمیه آب شهرستان را کم نکنند.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری جدی نماینده مجلس در خصوص مسئله آب دیر، گفت: برای اصلاح شبکه آبرسانی میلیاردها تومان پول نیاز است که نماینده مجلس باید پیگیری کند اما با این حال مردم واقعیات را بدانند و توقع نداشته باشند یک روزه شبکه آبرسانی اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه شیرین سازی آب در پروژه آب شیرین کن دیر افزایش یابد

سهمیه شیرین سازی آب در پروژه آب شیرین کن دیر افزایش یابد