مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-03سياسي

مسوولان در برابر اجرای قوانین در اولویت هستند/ کم توجهی بهزیستی شهرقدس به معلولان


امام جمعه شهرقدس با بیان اینکه مسوولان در برابر اجرای قوانین در اولویت هستند، گفت: اداره بهزیستی شهرقدس خدمات خاص به معلولان ارائه نداده و باید به توانمندی آنها توجه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و توجه بیشتر به شناخت بیشتر بندگان شایسته خداوند، با بیان اینکه از جمله ویژگی های عبادالرحمن عبادت شبانه و تواضع است، اظهار کرد: پایبندی و رعایت قانون یکی از جلوه های تقواست و قانون وسیله داوری و تعیین کننده حدود است و اگر در جامعه ای مراعات شود هیچ گاه مشکلی بوجود نخواهد آمد.

وی گفت: طبق فتوای علمای دین، مخالفت با قانون حرام است و مسوولیت نسبت به رعایت قانون در اولویت هستند و برای راهگشایی و حل مشکلات مردم از قوانین استفاده کنند و برای مردم توسط قانون بن بست ایجاد نکنند.

خطیب نماز جمعه شهرقدس با اشاره به روز معلولین افزود: معلولین از مسوولین و مردم انتظار توجه نسبت به آنها و توانمندی های آنها را دارند و لازم است حق معلولین در جامعه رعایت شود و اداره بهزیستی شهرقدس خدمات خاص به بهزیستی ارائه نمی دهد و باید بهتر زیستن توسط این نهاد انجام شود و دولت و مجلس باید در استخدام 3 درصدی معلولین اقدام کنند و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان در برابر اجرای قوانین در اولویت هستند/ کم توجهی بهزیستی شهرقدس به معلولان

مسوولان در برابر اجرای قوانین در اولویت هستند/ کم توجهی بهزیستی شهرقدس به معلولان