مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-03سياسي

زمینه اجرای عملیات آبخیزداری در همه حوضچه های آبخیز فراهم شود


دولت و مجلس زمینه را برای اجرای عملیات آبخیزداری در تمام حوضچه های آبخیز کشور فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگتار مهر، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به 12 آذر روز قانون اساسی اظهار داشت: قانون اساسی تبلور و تجسم انقلاب است.

امام جمعه دشتستان با اشاره به نگاه متعالی به جایگاه قانون اساسی در بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: قانون اساسی میثاق بزرگ ملی و دینی و انقلابی و ستون فقرات نظام و در حقیقت مرکز سلسله اعصاب نظام است.

وی گفت: عمل به قانون اساسی علاج اساسی دردهای این کشور است.

وی اضافه کرد: قانون اساسی ما یکی از مترقی ترین قانون های اساسی دنیا است و منشور واقعی انقلاب و خواست حقیقی مردم همان چیزی است که در قانون اساسی ما منعکس شده است.

وی گفت: هر امری که تخلف از قانون اساسی محسوب شود تخلف از روال صحیح حرکت انقلابی جامعه ماست وبر اساس این قانون اساسی می شود تمدن عظیم اسلامی را بنا نهاد.

امام جمعه دشتستان با اشاره 16 آذر روز دانشجو گفت: رسالت دانشجو در نظام جمهوری اسلامی فراگیری دانش برای فهم و درک حقایق عالم هستی، رسیدن به جایگاه خودباوری و خود اتکایی، به دست آوردن تخصص همراه با تعهد و تهذیب، از میان برداشتن موانع و مشکلات تحصیل، تقویت روحیه ظلم ستیزی و استکبار ستیزی و توجه جدی به رسالت های انقلابی در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه اجرای عملیات آبخیزداری در همه حوضچه های آبخیز فراهم شود

زمینه اجرای عملیات آبخیزداری در همه حوضچه های آبخیز فراهم شود