مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 12:102021-12-03سياسي

اسکورت نفتکش ها در کانال سوئز


فرمانده قرارگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش یادآور شد: اکنون ناوگروه 79 نیروی دریایی در ورودی کانال سوئز در حال اسکورت نفتکش های ما بوده و امروز با توانمندی و دانش جوانان متخصص این مرز و بوم ناوشکن های موشک اندازی ساختیم که بیش از 45 هزار کیلومتر دریانوردی .

- فرمانده قرارگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش یادآور شد: اکنون ناوگروه 79 نیروی دریایی در ورودی کانال سوئز در حال اسکورت نفتکش های ما بوده و امروز با توانمندی و دانش جوانان متخصص این مرز و بوم ناوشکن های موشک اندازی ساختیم که بیش از 45 هزار کیلومتر دریانوردی را پیموده بدون اینکه دست کمک به سوی کشوری دراز کنیم.

امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری با بیان این که نیروی دریایی ارتش تحرکات دشمن را در عرصه دریا و زیردریا رصد می کند ، گفت: نیروی دریایی با اقتدار در میدان حضور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری در سخنان قبل از خطبه های نمازجمعه ساری با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج مختص قشر خاصی نیست و همه مردم در تمامی امور و حرفه ها باید فرهنگ بسیجی را برای ارتقای نظام مقدس اسلامی در وجود خود تقویت کنند.

وی افزود: مردم مازندران در دوران دفاع مقدس بسیار خوش درخشیدند و امروز طبق فرمایش فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی)، آب های بین المللی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکورت نفتکش ها در کانال سوئز

اسکورت نفتکش ها در کانال سوئز