مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-03سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه 12 آذرماه چه گفتند؟


ائمه جمعه استان اردبیل در خطبه های نمازجمعه دوازدهم آذرماه 1400 بر ضرورت رفع کلیه تحریم ها در مذاکرات اخیر تاکید و به روز معلولان و روز دانشجو نیز اشاره کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نمازجمعه این هفته(12 آذرماه 1400) با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

امام جمعه خلخال: لزوم ارزیابی دقیق سرمایه گذاران در منطقه/ مشکلات کارخانه سیمان اکنون به معظل اساسی تبدیل شده است حجت الاسلام کریم اسدی، خطیب نماز جمعه خلخال با اشاره به ظرفیت های گردشگری و اقتصادی شهرستان خلخال اظهار کرد: سرمایه گذاران راغب به سرمایه گذاری در خلخال هستند ولی اهلیت آنان باید به صورت کارشناسی شده از سوی مسؤولان در بدو ورود به منطقه ارزیابی شود.

وی افزود: عدم نظارت کافی در سال های گذشته باعث شده سرمایه گذار، زمین دولت و منابع طبیعی را به ضمانت بانک درآورده در حالی که اکنون بیت المال تضییع شده است.

امام جمعه خلخال در ادامه با تبریک روز معلولین و حمایت های دولت از این قشر از مردم خواست تا تکریم انسانی و معنوی را در حق این افراد به جای آورند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال بار قدردانی از سفر استاندار اردبیل به خلخال  اولویت روستاهای شهرستان خلخال را آب شرب و سدهای معیشتی  عنوان کرد و گفت: انشاالله مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه 12 آذرماه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه 12 آذرماه چه گفتند؟