مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-03سياسي

آب شرب و کشاورزی استان کرمان باید به صورت جدی مدیریت شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: کشور ما کم آب است و استان کرمان نیز در خشکسالی به سر می برد بنابراین در زمینه آب شرب و کشاورزی باید به صورت جدی مدیریت شود.

- ، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه های نمازجمعه کرمان با بیان اصول شقاوت و سعادت در قرآن کریم، بیان داشت: هواپرستی یکی از اصول شقاوت است و اصل دیگر شقاوت، دنیا پرستی است زیرا دنیا پرستی انسان را به جهنم سوق می دهد بنابراین در آیات و روایات متعدد به بحث دنیا پرستی و اجتناب از آن تاکید شده است.

وی با اشاره به اینکه هر موجود فریبنده ای می تواند انسان را به انحراف بکشاند، اظهار داشت: حضرت علی (ع) می فرماید انسانی زیرک است که دیگران وی را فریب ندهند از طرف دیگر قرآن کریم می فرماید: دنیا حیات قلیل است و نباید فریب آن را خورد.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه سه گروه مصداق دنیاپرستان هستند، عنوان کرد: یکی کسانی که عهد خدا را نقص می کنند و دیگری قطع ارتباطات است که شامل قطع ارتباط با خدا، انبیای الهی، علما، مردم و خویشتن است و گروه دیگر دنیاپرستان کسانی هستند که در زمین فساد می کنند.

امام جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت رحلت آیت الله گاپایگانی و گرامیداشت روز دانشجو افزود: دانشگاه ها مراکز علمی مهم و حساس هستند و جریان دانشجویی یکی از قطب های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب و کشاورزی استان کرمان باید به صورت جدی مدیریت شود

آب شرب و کشاورزی استان کرمان باید به صورت جدی مدیریت شود