مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-03سياسي

کهگیلویه از دست برخی آقایان محروم است/چند دستگی هایی که دردی درمان نمی کند


هر اتفاقی در شهرستان کهگیلویه می افتد چند دستگی راه می اندازند که فلانی این کار را کرد؛ این حرف ها را رها کنید به مظلومیت کهگیلویه برسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر امروز در خطبه های نماز جمعه دهدشت با اشاره به مسئله این روزهای مذاکرات هسته ای اظهار داشت: این مسئله باید برای ملت روشن شود که در دور جدید مذاکرات صرفا برای مذاکرات هسته ای نیست بلکه مذاکره برای رفع تحریم هاست.

امام جمعه دهدشت گفت: امروز بر اساس آمارهای داخلی و خارجی ملت ایران بعد از برجام نه به امریکا نه به وعده ها اعتماد ندارد اینکه روی کاغذ تحریم ها برداشته شود ضمانت اجرایی ندارد اینها را زمانی در این کشور دلسوزان فریاد زدند اما عده ای گفتند ما زبان دنیا را می فهمیم امضای کری تضمین است.

وی اضافه کرد: زبان دنیا همین بود که امضای امثال کری تضمین شد ملت ایران به وعده ها عمل کرد امریکا یک گام برای رفع تحریم ها برنداشت.

حجت الاسلام وحدانی فر گفت: خوشبختانه دولتی بر سرکار آمد که برجام را اولویت نمی داند اولویت کشور اقتصاد، معیشت و جمعیت است وقتی می شود با یکی از کشورهای همسایه به اندازه همه است مشاوره دادن به مسؤولان است اهتمام به پیشرفت ملی واقع بینی در آرمان خواهی ارزش گرایی و معنویت گرایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه از دست برخی آقایان محروم است/چند دستگی هایی که دردی درمان نمی کند

کهگیلویه از دست برخی آقایان محروم است/چند دستگی هایی که دردی درمان نمی کند