مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-03بين الملل

تهران، گران تر از مسکو و استانبول


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روزنامه همشهری روز گذشته در گزارشی با بررسی آمار هایی از گران ترین شهر های جهان، به مقایسه زندگی در تهران با شهرهایی، - رتبه تهران در فهرست گران ترین شهر ها با 50 پله صعود طی یکسال، از رده 79 به 29 رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روزنامه همشهری روز گذشته در گزارشی با بررسی آمار هایی از گران ترین شهر های جهان، به مقایسه زندگی در تهران با شهرهایی، چون مسکو و استانبول پرداخته است:زندگی این روز های مردم در کلانشهر های جهان، پرخرج تر از همیشه شده است.

در هیچ نقطه ای از جهان اوضاع بر وفق مراد مردم نیست، اما آمار نشان می دهد شهر های آسیایی و اروپایی گران تر از شهر های آمریکایی هستند.

بروز اختلال در زنجیره تأمین کالا ها و تغییرات در الگوی مصرف مشتریان سبب شده تا هزینه زندگی در بسیاری از شهر ها افزایش یابد.

مجله اکونومیست در تازه ترین بررسی هایش اعلام کرده که تورم در جهان طی سال 2021 بالاترین میزان رشد در 5 سال گذشته را داشته است.

گزارش این مجله نشان می دهد که میانگین قیمت های جهانی حتی بدون احتساب شهر هایی که تورم بالا داشته اند، در مقایسه با سال قبل 3.

5 درصد افزایش داشته است.

این افزایش قیمت در سال 2020 در مقایسه با سال قبل از آن، 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران، گران تر از مسکو و استانبول

تهران، گران تر از مسکو و استانبول