مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-03پزشكي

محک چه خدماتی را به کودکان مبتلا به سرطان دچار معلولیت ارائه می دهد؟


درمان بیماری سرطان مانند هر بیماری دیگری، عوارضی بر جسم بیمار به جای می گذارد که گاه در تمام عمر، فرد آن را با خود به همراه دارد.

با اینکه معلولیت از عوارض شایع درمان سرطان در کودکان نیست، - درمان بیماری سرطان مانند هر بیماری دیگری، عوارضی بر جسم بیمار به جای می گذارد که گاه در تمام عمر، فرد آن را با خود به همراه دارد.

با اینکه معلولیت از عوارض شایع درمان سرطان در کودکان نیست، اما در بعضی موارد مانند سرطان های استخوان، تومورهای مغزی، تومورهای چشمی و غیرشایع در اطفال، این بیماری منجر به بروز معلولیت در قهرمانان کوچک محک می شود.

به بهانه روز جهانی معلولان با مدیر واحد خدمات حمایتی محک، نحوه ارائه خدمات به کودکان مبتلا به سرطانی که به عارضه معلولیت دچار می شوند، بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا -به نقل از روابط عمومی محک، بهناز آسنگری در ابتدا به این پرسش که ارائه خدمات به کودکان دچار معلولیت، زیر سقف محک و در دیگر بیمارستان های دولتی و دانشگاهی دارای بخش خون و آنکولوژی کودکان چگونه است؟ پاسخ داد: ممکن است کودک پس از درمان سرطان دچار معلولیت های جسمی شود، در این صورت محک در تهیه پروتز، انجام فیزیوتراپی، تهیه ویلچر، اعمال جراحی مختلف و پرداخت تمامی هزینه های مرتبط با آنها همراه کودک و خانواده اوست تا چالش کمتری را در این مسیر تجرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محک چه خدماتی را به کودکان مبتلا به سرطان دچار معلولیت ارائه می دهد؟

محک چه خدماتی را به کودکان مبتلا به سرطان دچار معلولیت ارائه می دهد؟