مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-03سياسي

ضرورت استفاده از ظرفیت های صندوق توسعه ملی و صندوق کارآفرینی در صنعت چاپ


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی استفاده از ظرفیت های صندوق توسعه ملی و صندوق کارآفرینی در صنعت چاپ را راهگشا عنوان کرد.

- نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد ضرورت استفاده از ظرفیت های صندوق توسعه ملی و صندوق کارآفرینی در صنعت چاپ ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی استفاده از ظرفیت های صندوق توسعه ملی و صندوق کارآفرینی در صنعت چاپ را راهگشا عنوان کرد.

محمد حسین فرهنگی، در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره صنعت چاپ استان گفت: در تاریخ دنیا دوره رنسانس جزو حوادث مهم تاریخ بشری است و یکی از علل تحول در این دوره اختراع صنعت چاپ و گذار از چاپ دستی و موردی به نسخه های چاپی است.

وی با تاکید بر اینکه آذربایجان و تبریز در بسیاری از زمینه ها به خصوص در حوزه چاپ در کشور آغازگر بوده است، افزود: ما باید سعی کنیم همزمان با توسعه تکنولوژی پیش رفته و حرکتی رو به جلو داشته باشیم.

فرهنگی با اشاره به دگردیسی در حوزه اطلاع رسانی به خصوص در فضای مجازی تاکید کرد: هیچ یک از شیوه های نوین ارتباطی هنوز نتوانسته اند، جایگاه رسانه های مکتوب و کتاب را از آن خود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ظرفیت های صندوق توسعه ملی و صندوق کارآفرینی در صنعت چاپ

ضرورت استفاده از ظرفیت های صندوق توسعه ملی و صندوق کارآفرینی در صنعت چاپ