مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-03سياسي

چالش های آب در کشور با عمل به قانون حل می شود


امام جمعه موقت شهرکرد با تاکید بر اینکه قانون اساسی ایران یکی از مترقی ترین قوانین موجود در جهان است، گفت: مسائل و چالش های مربوط به آب در کشور باید با عمل به قوانین حل و فصل شود، - باید حقایق را ببینیم و عدالت و انصاف در توزیع آب مدنظر قرار بگیرد.

حجت الاسلام سیدابوالحسن فاطمی 12 آذرماه در خطبه های نماز جمعه شهرکرد در خصوص رعایت حدود حجاب و پوشش برای آقایان و بانوان در جامعه اسلامی، اظهار کرد: شرع مقدس برای این مسئله حد و حدوی را مشخص کرده است و مسلمانان باید آن را رعایت کنند، حجاب در دین اسلام مورد تاکید بوده، پوشش باید مناسب باشد و در بانوان این حساسیت بیش تر از آقایان است.

امام جمعه موقت شهرکرد افزود: اگر بخواهیم در بحث پوشش از کشورهای غربی الگو بگیریم، خسارت های فراوانی به جامعه اسلامی وارد می شود، زنان و مردان باید طبق احکام قرآن و اسلام زندگی خود را پیش ببرند و این احکام را در زندگی نصب العین قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی پس از تدوین در تاریخ 12 آذرماه سال 58 طی یک رفراندوم به رای گذاشته شد، بیان کرد: مردم در این تاریخ به پای صندوق های رای آمدند و قانون اساسی بعد از تصویب اجرا شد، اولین قانون اساسی در زمان مشروطه در ایران در چند مرحله تنظیم شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های آب در کشور با عمل به قانون حل می شود

چالش های آب در کشور با عمل به قانون حل می شود