مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-03اقتصادي

نوش آبادی: قانون تسهیل اشتغال نهایی شده است


امروز طرح ملی مسکن برای خانه دار کردن مردم با همکاری دولت و مجلس دنبال می شود.

- ایسنا/تهران نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: امروز طرح ملی مسکن برای خانه دار کردن مردم با همکاری دولت و مجلس دنبال می شود.

حسین نوش آبادی ظهر جمعه 12 آذر ماه در سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه شهرستان ورامین بیان کرد: مجلس طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید مجلسی در تراز انقلاب باشد و اقتصاد و فرهنگ در اولویت های مجلس و کشور در این دوره باشد.

نماینده مردم شهرستان های ورامین ، قرچک و پیشوا ادامه داد: ما در مجلس طی یک سال و نیم گذشته در حوزه اقتصادی چند کار مهم شروع کردیم که یکی از آنها ساماندهی وضع مسکن بوده است.

نوش آبادی افزود: رشد بی رویه قیمت مسکن دغدغه ملی است ، امروز طرح ملی مسکن برای خانه دار کردن مردم با همکاری دولت و مجلس دنبال می شود ، که در ورامین و مناطق اطراف هزاران نفر ثبت نام کردند ؛ و قانون تسهیل اشتغال هم نهایی شده است تا رونق بیشتری به کارهای کشور داده شود.

وی افزود: در خصوص مساله فرهنگ نیز طرح جمعیت و خانواده برای پیشگیری از پیری جمعیت پیگیری می شود ؛ نباید جمعیت یک کشور مسلمان شیعه انقلابی رو به پیری باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: موضوع طرح صیانت از حقوق کاربران برای ایمن سازی و قانونمندی فضای مجازی نیز در دستور کار مجلس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوش آبادی: قانون تسهیل اشتغال نهایی شده است

نوش آبادی: قانون تسهیل اشتغال نهایی شده است