مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-03اقتصادي

توسعه مدیریت شهری با کاهش اتکا به کمک های دولتی


رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: کاهش اتکا به کمک های دولتی و باور کردن توانمندی های شهر، راهبرد اصلی برای توسعه مدیریت شهری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی جمالی نژاد افزود: با توجه به محدودیت های مالی دولت، شهرداری ها برای افزایش خدمت رسانی و اجرای پروژه های شهری و تقویت زیرساخت ها به به اعتبارات دولتی امید نبندند و در کنار درآمدهایی که دارند و منابعی که باید تولید کنند از اعتبارات دولت هم استفاده نمایند.

وی ادامه داد: در وضعیت کنونی کشور باید به دنبال آن باشیم که اتکاء اقتصاد کشور به نفت را کاهش دهیم و شهرداری به عنوان یک نهاد مستقل و غیردولتی باید به خودش متکی باشد و با استفاده از ظرفیت موجود شهر را اداره کند.

باید اعتقاد داشته باشیم که با ظرفیت و استفاده از توان خودمان می توانیم زمینه ساز پیشرفت و توسعه شویم و این باور باید در شهرداری ها و شوراها با جدیت تقویت شود و وزارت کشور تلاش می کند در این موارد همکاری و همراهی لازم با مدیریت شهری را به عمل آورد.

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با بیان اینکه با پیگیری های مستمری که در دولت و مجلس صورت گرفت، لایحه درآمدهای پایدار شهرداری ها و دهیاری ها در حال نهایی شدن است و همچنین سهم شهرداری ها و دهیاری ها از اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده هم افزایش یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مدیریت شهری با کاهش اتکا به کمک های دولتی

توسعه مدیریت شهری با کاهش اتکا به کمک های دولتی