مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-03اقتصادي

رفع تصرف 5 میلیاردی از اراضی جنگلی آستارا


سرپرست اداره منابع طبیعی آستارا، از عملیات رفع تصرف اراضی جنگلی به مساحت 10 هزار و 780 مترمربع توسط مامورین یگان حفاظت این اداره در منطقه کانرود خبر داد.

- تورج سفرکار در گفت وگو با ایسنا، از شناسایی متخلفین قطع اشجار خبر داد و اظهار کرد: نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آستارا سه متخلفی که تعدادی درخت را به صورت غیر مجاز قطع کرده بودند، شناسایی کردند؛ این افراد پس از تنظیم پرونده تخلف به استناد ماده 42 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه یک متخلف در روستای کشفی 1720 مترمربع از اراضی ملی را با ارزش ریالی حدود دو و نیم میلیارد تومان تصرف کرده بود، افزود: با پیگیری حقوقی در این اراضی رفع تصرف انجام و متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا از رفع تصرف بیش از 2000 مترمربع از اراضی ملی قریه کانرود در آستارا خبر داد و عنوان کرد: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آستارا اراضی مذکور را از دو متصرف پس گرفتند.

سفرکار ادامه داد: متخلفان این عرصه ها را با سیم خاردار، فنس و پرچین محصور کرده بودند که بر اساس تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور و احکام قضایی، همه آثار تصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 5 میلیاردی از اراضی جنگلی آستارا

رفع تصرف 5 میلیاردی از اراضی جنگلی آستارا