مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-03سياسي

پزشکیان درباره ی مذاکرات: چاره ای نداریم که چیزی بدهیم و چیزی بستانیم


وقتی که آقای رییسی، مقام معظم رهبری، دولت و مجلس، همه با هم هستند، یک عده آدم های تندرو که حق ندارند بیایند سیاست های مملکت را با داد و بیداد بهم بزنند.

- پزشکیان: وقتی که آقای رییسی، مقام معظم رهبری، دولت و مجلس، همه با هم هستند، یک عده آدم های تندرو که حق ندارند بیایند سیاست های مملکت را با داد و بیداد بهم بزنند.

مسعود پزشکیان می گوید یکوقتی هست که من برای خودم تصمیم می گیرم، حق دارم هر کار و تصمیمی که می خواهم را انجام دهم؛ ولی وقتی برای مردم تصمیم می گیرم، حق ندارم طوری تصمیم بگیرم که آنهار ا تحت فشار بگذارم؛ حق ندارم تصمیمی بگیرم که مردم با سختی زندگی کنند، چون من دلم می خواهد که مثلا به پوزه فلانی بزنم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازانصاف نیوز: نماینده ی اصلاح طلب مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، در گفت وگوی خود با انصاف نیوز ضمن پرداختن به مذاکرات وین، درمورد کارشکنی و مخالفت احتمالی تندروها، می گوید: تندرو که حق ندارد سرنوشت مردم را تغییر دهد.

حاکمیت و آن قدرتی که دست دولت و مجلس و قوه قضاییه و شورای امنیت و مقام معظم رهبری -در راس آن- است، از این مذاکرات پشتیبانی می کنند؛ باید طبق قانون با کسانی که می خواهند خلاف این جهت را بگویند و عمل کنند، برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکیان درباره ی مذاکرات: چاره ای نداریم که چیزی بدهیم و چیزی بستانیم

پزشکیان درباره ی مذاکرات: چاره ای نداریم که چیزی بدهیم و چیزی بستانیم