مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 07:502021-12-03سياسي

رشد 26 درصدی در اعاده کالا های متروکه در طول آبان ماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از قوه قضاییه، رسولی فاضل نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی با اشاره از بازدید انجام شده از انبار های اموال تملیکی و گمرک استان قم اظهار کرد: - نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی اظهار کرد: پس از بازدید کمتر از یک ماه پیش ریاست قوه قضاییه از انبار مرکزی سازمان اموال تملیکی در استان تهران، سه استان را مورد بازدید قرار دادیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از قوه قضاییه، رسولی فاضل نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی با اشاره از بازدید انجام شده از انبار های اموال تملیکی و گمرک استان قم اظهار کرد: در جریان بازدید از انبار های اموال تملیکی در استان قم اعلام شد که حدود 40 پرونده در شعب تجدید نظر تعزیرات است و اگر هر چه زودتر رای قطعی برای آن ها صادر شود، حدود یک سوم از انبار ها تخلیه خواهد شد.

تجهیزات مونوریل قم در حال تعیین تکلیف استوی با اشاره به وضعیت تجهیزات مونوریل قم در انبار های گمرک این استان عنوان کرد: در همان جا مقرر شد تا 15 آذرماه در خصوص این تجهیزات تعیین تکلیف صورت گیرد.

در این خصوص شاهد هستیم که استاندار، دادستان مرکز استان، شهردار و شرکت متولی مونوریل قم همگی در تب و تاب هستند که هر چه زودتر این تجهیزات را تعیین تکلیف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 26 درصدی در اعاده کالا های متروکه در طول آبان ماه

رشد 26 درصدی در اعاده کالا های متروکه در طول آبان ماه