مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-03ورزشي

ایجاد زیرساخت های فوتبال ساحلی در 5 نقطه کرمان


سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: ضعف استان کرمان در تیم داری این است که ما تیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی نداریم و تلاش کردیم تا زیرساخت ها را درست کنیم بنابراین در 5 نقطه استان زیرساخت فوتبال ساحلی آماده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محسن سلاجقه صبح امروز در حاشیه دوره دانش افزایی آیین نامه نقل و انتقالات فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی که با حضور فریبرز محمودزاده رییس کمیته نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال برگزار می شود، اظهار داشت: استان کرمان با داشتن 57 تیم کشوری رتبه نخست را به لحاظ تعداد تیم ها دارد.

سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان ادامه داد: به دنبال افزایش کیفیت تیم های فوتبال استان کرمان هستیم و تلاش می کنیم، تیم های ما به موقع در مسابقات حضور داشته باشند.

وی از کرمان به عنوان یکی از استان هایی نام برد که در نظام باشگاه داری منضبط است و اضافه کرد: تیم های کرمانی در فصل نقل و انتقالات به خوبی عمل می کنند و با باشگاه ها مذاکره داشتیم تا با نظم و انضباط برای ثبت مدارک خود اقدام کنند.

سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان تصریح کرد: هم تیم ها را به یک چشم نگاه کردیم تا هم نظم و انضباط برای تحویل مدارک داشته باشند و هم صحت و سالم بودن مدارک را درنظر بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زیرساخت های فوتبال ساحلی در 5 نقطه کرمان

ایجاد زیرساخت های فوتبال ساحلی در 5 نقطه کرمان