مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-03دانش

آخرین مهلت تکمیل فرم ثبت نام درخواست خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی یزد اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، اداره امور خوابگاه های حوزه مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با صدور اطلاعیه ای از دانشجویان دختر پردیس، - اداره امور خوابگاه های حوزه مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از دانشجویان دختر پردیس، شهریه پرداز، انتقالی و میهمان در خواست کرد برای تکمیل فرم ثبت نام درخواست خوابگاه به این اداره مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، اداره امور خوابگاه های حوزه مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با صدور اطلاعیه ای از دانشجویان دختر پردیس، شهریه پرداز، انتقالی و میهمان حایز شرایط خوابگاه درخواست کرد برای دریافت و تکمیل فرم ثبت نام درخواست خوابگاه به این اداره مراجعه کنند.

بر این اساس، دانشجویان دختر پردیس، شهریه پرداز، انتقالی و میهمان حایز شرایط زیر که متقاضی استفاده از خوابگاه هستند، لازم است از 10 آذر ماه 1400 ظرف حداکثر یک هفته ضمن مراجعه حضوری به اداره امور خوابگاه های دختران در حوزه مدیریت امور دانشجویی نسبت به دریافت و تکمیل فرم درخواست خوابگاه اقدام کنند.

ارائه درخواست به منزله امکان حتمی ارائه خوابگاه از سوی دانشگاه نیست و اداره امور خوابگاه ها پس از دریافت درخواست ها و بررسی آن ها و در صورت فراهم بودن امکان برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت تکمیل فرم ثبت نام درخواست خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی یزد اعلام شد

آخرین مهلت تکمیل فرم ثبت نام درخواست خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی یزد اعلام شد