مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 22:552021-12-02سياسي

حمایت همه جانبه از دامپزشکی برای مقابله با کشتار غیرمجاز دام


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: کشتار غیرمجاز دام در برخی از مناطق استان و در محورهای مواصلاتی علاوه بر تهدید بهداشت عمومی جامعه، چهره و منظر شهری و ورودی شهرها را تحت الشعاع قرار داده که مورد قبول نبوده و به هیچ وجه قابل توجیه نیست و در راستای مقابله .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اردبیل، حجت الاسلام حسین کثیرلو در دیدار با مدیرکل دامپزشکی که در محل دادگستری کل انجام شد، اظهار کرد: تلاش مضاعف بین بخشی و هم افزایی دستگاه های اجرایی مرتبط در راستای ارتقاء بهداشت عمومی جامعه از طریق مبارزه با تهدیدکنندگان حوزه سلامت و بهداشت از برنامه ها و رویکردهای اصلی دادگستری استان است.

وی به برخورد قاطع قضایی و رسیدگی سریع به پرونده های تخلفات بهداشتی ارسالی از دامپزشکی اشاره کرد و افزود: با جدیت تمام و بدون مماشات در این حوزه ورود کرده و هیچ گونه سهل انگاری و مسامحه ای را نمی پذیریم.

رییس کل دادگستری استان اردبیل ضمن تشکر از دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و ارتقاء بهداشت و سلامت عمومی جامعه با تاکید بر مسؤولیت و تعهد دستگاه قضایی در قبال سلامت عمومی مردم و محوریت این موضوع در راستای اقدامات قانونی و عمل به قانون از دستگاه های مسؤول این حوزه از جمله دامپزشکی، خواست با نظارت و کنترل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت همه جانبه از دامپزشکی برای مقابله با کشتار غیرمجاز دام

حمایت همه جانبه از دامپزشکی برای مقابله با کشتار غیرمجاز دام