مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 22:452021-12-02اجتماعي

از برفی شدن محورهای شمال تا سیلابی شدن رودخانه های مازندران


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به بارش برف در ارتفاعات محورهای ولی آباد کندوان، گدوک سوادکوه و امام زاده هاشم هراز، گفت: تاکید پلیس همچنان بر پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سامانه سرد و بارشی مهمان پایان هفته مازندرانی ها شده و شاهد بارش برف و باران در ارتفاعات مازندران هستیم.

براساس هشدار هواشناسی طی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری نیز شاهد بارش شدید باران در استان هستیم که احتمال وقوع به ارتفاعات و آماده سازی سیستم گرمایشی دامداری، مرغداری و گلخانه ها از دیگر توصیه ها است.

این مسؤول با اشاره به طوفانی شدن دریای مازندران، یادآور شد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، روز شنبه شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری در آسمان مازندران هستیم.

*گردنه های محورهای شمال برفی شد یدالله جهان تاب  رییس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده ای محورهای مازندران در گفت وگو با فارس با اشاره به بارش برف در ارتفاعات محورهای ولی آباد کندوان، گدوک سوادکوه و امام زاده هاشم هراز، اظهار کرد: تاکید پلیس کماکان بر پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

وی افزود: در صورت ضرورت سفر تاکید پلیس تجهیز خودروها به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برفی شدن محورهای شمال تا سیلابی شدن رودخانه های مازندران

از برفی شدن محورهای شمال تا سیلابی شدن رودخانه های مازندران