مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 22:052021-12-02سياسي

هیچ علمی بالاتر از فقه نیست عالمان منشأ خیر و برکت برای جامعه هستند


علم به اینکه خوبی و بدی چیست و چه کاری را باید و چه کاری را نباید انجام داد همان علمی است که ما از آن تعبیر به فقه می کنیم و به همین خاطر گفته می شود هیچ علمی بالاتر از فقه نیست چون علم به عدل است و رفتار عادلانه است.

- هیچ علمی بالاتر از فقه نیست عالمان منشأ خیر و برکت برای جامعه هستند ایسنا/قم استاد حوزه علمیه گفت: علم به اینکه خوبی و بدی چیست و چه کاری را باید و چه کاری را نباید انجام داد همان علمی است که ما از آن تعبیر به فقه می کنیم و به همین خاطر گفته می شود هیچ علمی بالاتر از فقه نیست چون علم به عدل است و رفتار عادلانه است.

آیت الله محسن اراکی در مراسم سالگرد مرحوم آیت الله محمد یزدی که امشب در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد با اشاره به آیه 23 سوره مبارکه احزاب، عنوان کرد: آیت الله یزدی همه عمر خود را در راه دفاع از ارزش های متعالی قران و عترت، دفاع از حقوق مردم، قیام برای اقامه عدل در جامعه اسلامی، مبارزه بی امان علیه طاغوت و انحرافات، امربه معروف و نهی از منکر و خدمات بزرگ علمی به حوزه علمیه و جامعه اسلامی صرف کرد.

وی با اشاره به مسئولیت عالمان فقیه در جامعه، گفت: در قرآن و روایات مسئولیت هایی که بشر دارد بر اساس هفت میثاق معرفی شده است که پیمان و میثاق اول فطرت است؛ امیرالمؤمنین (ع) فرمودند هدف ارسال پیامبران این بود که به میث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ علمی بالاتر از فقه نیست عالمان منشأ خیر و برکت برای جامعه هستند

هیچ علمی بالاتر از فقه نیست عالمان منشأ خیر و برکت برای جامعه هستند