مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 21:452021-12-02سياسي

شورای شهر تهران به دنبال اصلاح مصوبه «خانه باغ» است، نه لغو آن


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه لغو مصوبه خانه باغ در شورای ششم مطرح نیست، گفت: در شورای ششم بحث اصلاح مصوبه خانه باغ در دستور کار قرار گرفته است.

- شورای شهر تهران به دنبال اصلاح مصوبه خانه باغ است، نه لغو آن رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه لغو مصوبه خانه باغ در شورای ششم مطرح نیست، گفت: در شورای ششم بحث اصلاح مصوبه خانه باغ در دستور کار قرار گرفته است.

مهدی پیرهادی در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال لغو مصوبه خانه باغ و بازگشت به مصوبه قبلی شورا در دوره های گذشته یعنی برج باغ ها گفت: به هیچ عنوان بحث لغو مصوبه خانه باغ مطرح نیست، بلکه بحث اصلاح این مصوبه در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در سطح شهر تهران باغهایی گسسته و پیوسته وجود دارد که دارای درختان انبوه است که قطعاً تمام تلاش شورای اسلامی شهر تهران به خصوص کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری حفظ، صیانت و پاسداشت این نوع باغات است.

در این بین، باغاتی در سطح شهر تهران وجود دارد که از لحاظ قوانین بالادستی مشمول تعریف باغ می شوند، اما بعضاً در این باغ ها حتی یک درخت هم وجود ندارد و فاقد ارزش اکولوژیک هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر تهران به دنبال اصلاح مصوبه «خانه باغ» است، نه لغو آن

شورای شهر تهران به دنبال اصلاح مصوبه «خانه باغ» است، نه لغو آن