مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 21:252021-12-02سياسي

زمان گفتاردرمانی تمام شده است/ چه کسانی از سیستم مدیریتی کنار گذاشته می شوند


استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه زمان گفتاردرمانی تمام شده است، گفت: وقتی عارضه ها مشخص شده و شاخص ها گویای مشکلات هستند، مجموعه ای چابک و کارآمد باید وارد شده و موانع را مرتفع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم  دیشب در همایش گرامی داشت روز ملی صنعت و معدن در تبریز، با اشاره به اعلام شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: این شعار برای مسئولان شعار نیست، بلکه تکلیف است و همه باید برای پشتیبانی و رفع برویم.

خرّم با بیان اینکه جوانان نخبه، دارای انگیزه تحول در نظام مهندسی صنعت هستند، افزود: مکتب مهندسی معکوس در صنایع دفاعی متعلق به ماست و با توسل به این مکتب باید بهره وری را در صنعت بالا ببریم.

وی تاکید کرد: در کنار تجربه و توان صاحبان صنعت، نیروی جوان و تحصیل کرده نیز باید ایفای نقش کند و بخش صنعت مأمن نیروهای دانش بنیان و چابک باشد.

  استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر تحول اساسی در صنایع پایین دستی با هدف افزایش درآمد سرانه، گفت: اگر صنایع بالادستی را به طور کامل فعال کنیم، در اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم سهم بسزایی دارند؛ به عنوان مثال راه اندازی نفلین سینیت، می تواند برای بیش از 25هزار نفر شغل ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان گفتاردرمانی تمام شده است/ چه کسانی از سیستم مدیریتی کنار گذاشته می شوند

زمان گفتاردرمانی تمام شده است/ چه کسانی از سیستم مدیریتی کنار گذاشته می شوند