مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 20:552021-12-02سياسي

شهید رضایی نژاد به این آب و خاک تعلق خاصی داشت/ با جنگ زاده و با آن بزرگ شدیم


جوان دانشمند آبدانانی زندگی اش آن قدر بابرکت بود که دشمن در 35 سالگی تصمیم به ترور او گرفت و همسرش حالا ده سال است که مسئولیت بزرگ «همسر شهید» را به دوش می کشد و مسئولیت هم زمان پدری و مادری را ایفا می کند.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جوان دانشمند آبدانانی هرچند طول عمر زیادی نداشت، امّا زندگی اش آن قدر عمیق و بابرکت بود که دشمن در 35 سالگی تصمیم به ترور او بگیرد.

خانم شهره پیرانی حالا ده سال است که مسئولیت بزرگ همسر شهید را به دوش می کشد و مسئولیت هم زمان پدری و مادری را برای آرمیتا -تنها فرزندش- ایفا می کند.

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره سه هزار شهید استان ایلام که در تاریخ 30 آبان 1400 برگزار شده بود، (پنج شنبه 11 آذر 1400 ) در محل برگزاری این همایش منتشر شد.

پایگاه اصلاع رسانی دفتر حفظ و نشر رهبر معظم انقلاب بر همین اساس و به دلیل اشارات مستقیم حضرت آیت الله خامنه ای در این بیانات به روحیه ایستادگی و مقاومت مردم ایلام در زمان جنگ و نام بردن از شهید داریوش رضایی نژاد در این جلسه، سری به منزل شهید رضایی نژاد زده و با خانم پیرانی به گفت وگو کرده است که مشروح آن در ادامه آمده است:   [*] رهبر انقلاب در دیدار اخیرشان با اعضای ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان ایلام اشارات مستقیمی به زندگی مردم این است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید رضایی نژاد به این آب و خاک تعلق خاصی داشت/ با جنگ زاده و با آن بزرگ شدیم

شهید رضایی نژاد به این آب و خاک تعلق خاصی داشت/ با جنگ زاده و با آن بزرگ شدیم