مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 20:452021-12-02سياسي

ایجاد جبهه واحد فرهنگی از نیازهای روز جامعه است


رییس حوزه هنری لرستان با تأکید بر تأثیرگذاری تشکل های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در جامعه، اظهار کرد: توجه به این مهم در راستای برنامه ریزی و انجام فعالیت های فرهنگی از نیازهای روز جامعه است.

- سامان سپهوند در نشست هم اندیشی و تعامل کارشناسان حوزه هنری که یازدهم آذرماه با مسئول و کارشناسان اتحادیه انجمن های اسلامی لرستان که در حوزه هنری برگزار شد، با بیان اینکه حوزه هنری انقلاب اسلامی توانمندسازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را در راستای بیانیه گام دوم انقلاب در دستور کار خود قرار داده است، اظهار کرد: در این راستا ضروری است بازنگری بر آسیب های موجود در حوزه فرهنگی داشته باشیم و بر اساس نیازسنجی ها اولویت ها را مشخص کنیم.

وی تصریح کرد: اگر تعامل و همکاری در راستای انجام فعالیت های فرهنگی در بین دستگاه های اجرایی صورت گیرد بدون شک جبهه شدن معنا پیدا می کند و می توان اقدامات خوب و هدفمندی را انجام داد.

سپهوند با بیان اینکه مخاطب فعالیت های انجمن های اسلامی نسل نوجوان و جوان است، خاطرنشان کرد: این مهم ظرفیت فوق العاده ای است تا با ارائه برنامه های منجسم و کارشناسی شده بتوان در راستای پرورش و کشف استعدادها برنامه ریزی کرد.

رییس حوزه هنری لرستان با بیان اینکه در سه بخش مخاطب، کنشگر و سوژه مناسب می توان برنامه ریزی کرد، افزود: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد جبهه واحد فرهنگی از نیازهای روز جامعه است

ایجاد جبهه واحد فرهنگی از نیازهای روز جامعه است