مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 20:252021-12-02اقتصادي

اعتبارات لازم برای تکمیل سدهای دالکی و خاییز تامین شود


اعتبارات لازم برای تکمیل سدهای دالکی و خاییز در بودجه سال آینده تامین شود تا شاهد تکمیل این پروژه های مهم و تاثیرگذار باشیم.

- ، احمد محمدی زاده پنجشنبه شب در نشست با اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت: مسئولیت های اجتماعی در همه جای دنیا رعایت می شود ولی در ایران مورد بی توجهی و کم توجهی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سه تا پنج درصد از سود خالص صنایع باید به مسئولیت های اجتماعی اختصاص یابد اضافه کرد: از نمایندگان مجلس انتظار داریم که صنایع را ملزم به اجرای مسئولیت های اجتماعی کنند.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه صنایع باید سرمایه های خود را به بانک های استان میزبان انتقال دهند بیان کرد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می خواهیم که صنایع را ملزم کنند در هر منطقه ای هستند منابع مالی خود را در همان منطقه سپرده گذاری کنند.

وی استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی را بهترین راهکار برای موفقیت در جنگ اقتصادی دانست و ادامه داد: ورود بخش خصوصی به صحنه بسیار مهم است و با فراهم شدن شرایط مردم کم کم وارد صحنه شده و اوضاع نیز در حال تغییر است.

محمدی زاده با تاکید بر لزوم بازنگری ساز و کارهای قانونی برای رونق کسب و کار توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزود: سرمایه گذار امروز در میدان مین قوانین و مقررات گیر می کند که مجلس شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات لازم برای تکمیل سدهای دالکی و خاییز تامین شود

اعتبارات لازم برای تکمیل سدهای دالکی و خاییز تامین شود