مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 20:102021-12-02دانش

برخورداری از رویکرد فرهنگی جایگاه دانشگاه آزاد را در جامعه تقویت کرده است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برخورداری از رویکرد فرهنگی و توجه به مسائل اجتماعی جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی را در فضای جامعه به شدت تقویت کرده است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برخورداری از رویکرد فرهنگی و توجه به مسائل اجتماعی جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی را در فضای جامعه به شدت تقویت کرده است.

دکتر محسن مرادی امروز، 11 آذر ماه، در نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی استان های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار کننده برنامه های موضوعی جشنواره فرهنگی و هنری امامت و مهدویت با اشاره به رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی در توجه به مسائل جامعه و حضور در متن جامعه در چارچوب سند تحول و تعالی دانشگاه، بتوانیم نقش ارزنده در ترویج و تعمیق باورهای مذهبی و در رأس آن ترویج مذهب شیعی و توجه به اهل بیت(ع) داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز دانشگاه آزاد اسلامی مشهد قطب فرهنگی بخش عظیمی از شهر مشهد شده، افزود: امروز جامعه مخاطبان ما نیز اذعان دارند که جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در جامعه تقویت شده است و این همان رسالت اصلی و انتظاری است که از این مجموعه عظیم علمی و فرهنگی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری از رویکرد فرهنگی جایگاه دانشگاه آزاد را در جامعه تقویت کرده است

برخورداری از رویکرد فرهنگی جایگاه دانشگاه آزاد را در جامعه تقویت کرده است