مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 19:302021-12-02بين الملل

هنیه: زمان آن رسیده امت تکلیف نبرد با دشمن صهیونیستی را یکسره کند


رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که زمان آن رسیده تا امت تکلیف نبرد تاریخی با دشمن صهیونیستی را یکسره کند و طرحی یکپارچه را نه تنها برای مقابله با طرح های یهودی سازی، - رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که زمان آن رسیده تا امت تکلیف نبرد تاریخی با دشمن صهیونیستی را یکسره کند و طرحی یکپارچه را نه تنها برای مقابله با طرح های یهودی سازی، بلکه برای آزادسازی فلسطین و بازگشت آوارگان به این سرزمین تدوین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل هنیه امروز پنجشنبه در سخنانی در دوازدهمین اجلاس پیشگامان بیت المقدس در استانبول که به همت ائتلاف جهانی حمایت از قدس و فلسطین برگزار شده، تاکید کرد که شراکت بین امت برای مقابله با دشمن صهیونیستی شراکتی حقیقی است و امت هرگز پشت فلسطین و قدس را خالی نخواهد کرد و هیچگاه رو به افول و نابودی نخواهد رفت.

هنیه بر نیاز مبرم به تشکیل جبهه ای واحد با مشارکت تمامی جریان ها و اقشار مختلف امت جهت مقابله با رژیم اشغالگر تاکید کرد.

وی خاطر نشان کرد که باید طرحی یکپارچه را برای نابودی پروژه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی که متاسفانه رنگ ائتلاف های نظامی و امنیتی با برخی کشورها به خود گرفته، در پیش بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنیه: زمان آن رسیده امت تکلیف نبرد با دشمن صهیونیستی را یکسره کند

هنیه: زمان آن رسیده امت تکلیف نبرد با دشمن صهیونیستی را یکسره کند