مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 18:252021-12-02سياسي

حمیدی: از مردم حمایت می کنیم؛ اما شهر هم مهم است


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: در رسیدگی به پرونده های کمیسیون های حوزه عمرانی ضمن حمایت از مردم، نسبت به ساخت شهر هم توجه خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در جلسه کمیسیون ماده پنج استان در سالن جلسات ساختمان معاونت عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد: رسیدگی به پرونده ها در کمیسیون های حوزه معاونت عمرانی، ضمن توجه به مقررات و دستورالعمل ها تسریع می یابد.

وی افزود: در کمیسیون ماده پنج متناسب با شرایط و قوانین و مقررات، در راستای حل مشکلات مردم گام برمی داریم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: جلسات در حوزه عمرانی باید خروجی بهتری داشته و کارها با سرعت و کیفیت بیشتری به پیش برود.

حمیدی عنوان کرد: پرونده ها در این کمیسیون و سایر کمیسیون های حوزه عمرانی، بر اساس شرح وظیفه کمیسیون و موارد قانونی، بررسی و رسیدگی می شود.

وی ادامه داد: ما در رسیدگی به پرونده های موجود در کمیسیون های حوزه عمرانی ضمن حمایت از مردم، نسبت به ساخت شهر به صورت مطلوب نیز توجه خواهیم داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد: دبیرخانه کمیسیون ها و مسئولان امر دقت داشته باشید تا پرونده های ورودی به کمیسیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمیدی: از مردم حمایت می کنیم؛ اما شهر هم مهم است

حمیدی: از مردم حمایت می کنیم؛ اما شهر هم مهم است