مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 18:152021-12-02اجتماعي

کیفیت بخشی کنکور و تامین آب از برنامه های محوری در هرمزگان است


کیفیت بخشی کنکور و تامین آب استان را از برنامه های محوری و سرلوحه کار در هرمزگان قرار داده ایم.

- بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت:کیفیت بخشی کنکور و تامین آب استان را از برنامه های محوری و سرلوحه کار در هرمزگان قرار داده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی دوستی پنجشنبه شب در نشست با اعضای هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان، با تشکر و قدردانی از اقدامات خیرخواهانه خیرین بزرگوار استان هرمزگان در زمینه های مختلف به ویژه مدرسه سازی، عنوان کرد: کار خیرین مدرسه ساز بسیار ارزشمند است که با ساخت مدارس، زمینه ساز تربیت، آموزش و پرورش فرزندان این سرزمین به عنوان نسل آینده ساز ایران اسلامی می شوند.

وی با اشاره به برنامه ریزی ویژه برای موفقیت دانش آموزان استان هرمزگان در کنکور سراسری، ادامه داد: یکی از برنامه های اصلی در استان، ارتقای رتبه های دانش آموزان استان هرمزگان در آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها است.

استاندار هرمزگان افزود: در این راستا برنامه ریزی شده تا دانش آموزان نخبه در سطح استان هرمزگان شناسایی و برنامه آموزشی ویژه ای جهت تقویت آمادگی آنها برای شرکت در کنکور سراسری و همچنین ارائه آموزش های اختصاصی به معلمان در استان جهت تدریس دروس و مباحث مربوط به کنکور سراسری توسط آنها، انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت بخشی کنکور و تامین آب از برنامه های محوری در هرمزگان است

کیفیت بخشی کنکور و تامین آب از برنامه های محوری در هرمزگان است