مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 17:452021-12-02سياسي

پرده خوانی زندگی نامه شهید حاج قاسم در گلزار شهدای کرمان


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: زندگی نامه و بخشی از سرگذشت شهید حاج قاسم به صورت پرده خوانی در گلزار شهدای کرمان برگزار می شود.

- ایسنا/کرمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: زندگی نامه و بخشی از سرگذشت شهید حاج قاسم به صورت پرده خوانی در گلزار شهدای کرمان برگزار می شود.

مجتبی اسدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پرداختن به ابعاد شخصیت و زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سالگرد اول و همچنین بحث روایتگری همرزمان و بیان سرگذشت و زندگی نامه ایشان مدنظر بوده است.

وی افزود: در سالگرد دوم برنامه ریزی شد تا در قالب هنر به این مسایل پرداخته شود و به تمامی این امور این شهید بزرگوار، پیوست هنری داشته باشیم.

اسدی با بیان اینکه امیدواریم این اقدام یک کار فاخر و اثر گذار با رویکرد مردمی باشد، گفت: در سالگرد دوم شهید سلیمانی هدف این است، برنامه هایی که برای مردم اجرا می شود به زبان خود مردم باشد چرا که اثرگذاری بهتری می تواند داشته باشد.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان ادامه داد: از طرف دیگر حاج قاسم نوعی از زندگی داشتند که باید پیوست هنری و فرهنگی هم در کنار آن وجود داشته باشد.

اسدی گفت: زندگی حاج قاسم پر از فراز و نشیب های احساسی و نقاط بحرانی و عطفی بوده است البته خود ایشان نیز اهل هنر بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرده خوانی زندگی نامه شهید حاج قاسم در گلزار شهدای کرمان

پرده خوانی زندگی نامه شهید حاج قاسم در گلزار شهدای کرمان