مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 17:402021-12-02اقتصادي

نارضایتی دامداران شاهرودی از تامین نهاده دامی/ عدالت اولویت باشد


فرماندار شاهرود به نارضایتی دامداران در ماه گذشته نسبت به توزیع ناعادلانه نهاده ها اشاره کرد و گفت: نظارت دقیق بر توزیع عادلانه نهاده های دامی درخواست شهرستان است.

- ، ابوطالب جلالی شامگاه پنجشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار شاهرود به میزبانی سالن ولایت فرمانداری ویژه این شهرستان به نارضایتی دامداران در ماه گذشته نسبت به توزیع ناعادلانه نهاده ها اشاره کرد و اظهار داشت: باید نظارت دقیق بر توزیع عادلانه در شهرستان ها انجام و از توزیع سلیقه ای پرهیز شود.

وی با بیان اینکه میزان سهم نهاده دامی اختصاص یافته از استان سمنان به شهرستان ها باید بر اساس تعداد دام موجود باشد، ابراز داشت: نهاده های دامی در توزیع شهرستانی هم متناسب با میزان تعداد دام سبک و سنگین به دامداران تعلق می گیرد.

توزیع نهاده ها بر حسب دام فرماندار شاهرود با اشاره به اینکه تاکنون نهاده های دامی در مرکز استان سمنان توزیع می شد، افزود: توزیع شهرستانی نهاده های دامی با حضور نماینده اتحادیه ها و ذی نفعان انجام می شود.

جلالی با بیان اینکه باید مشارکت اصناف و اتحادیه ها بر نظارت از بازار بیشتر شود، تصریح کرد: در روزهای پایانی سال گذشته در تهیه کالا و اقلام ضروری چون شکر و روغن حتی مرغ، دچار مشکل شدیم اما هم اکنون همه اقلام مورد نیاز شهروندان در فروشگاه ها موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی دامداران شاهرودی از تامین نهاده دامی/ عدالت اولویت باشد

نارضایتی دامداران شاهرودی از تامین نهاده دامی/ عدالت اولویت باشد