مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 17:302021-12-02سياسي

بازداشت 2 نفر مرتبط با حادثه خودسوزی در سیرجان


دو نفر مرتبط با حادثه خودسوزی در سیرجان دستگیر و بازداشت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان دراین باره توضیح داد.

در پی انتشار اخبار و تصاویری در فضای مجازی دایر بر خودسوزی یک فرد به دلیل تجاوز به او، دادستان سیرجان با تکذیب ادعاهای مطرح شده در فیلم منتشر شده، اعلام کرد که در این زمینه تاکنون دو نفر بازداشت شده اند.

قاضی محسن نیک ورز افزود: این شخص، طبق مدارک بیمارستانی و بالینی در سال 98 دو دفعه سابقه خودکشی، مصرف قرص های روان گردان و مشروبات الکلی داشته که با تلاش کادر درمان خوشبختانه نجات پیدا کرده است.

این مسئول قضایی تصریح کرد: مستنداتی که پلیس آگاهی جمع آوری کرده، اظهارات خود قربانی قبل از فوت در بیمارستان و همچنین تحقیقاتی که از شهود و افراد مطلع به دست آمده، ثابت کننده این موضوع است که شخص حادثه دیده با دو نفر متهمی که ذکر می کند و خودش اسم می برد، سابقه دوستی و آشنایی قبلی داشته و آن شب حادثه با هم در یک کافی شاپ یا قهوه خانه در حال استعمال قلیان بوده اند.

وی ادامه داد: این فرد حوالی ساعت 22 به اختیار خودش به همراه این دو نفر از مکان مدنظر خارج می شود و ظاهرا به منطقه ای در خارج از شهر عزیمت می کنند و حدود دو تا سه ساعت بعد برمی گردند و این که آن جا چه اتفاقی افتاده هنوز مشخص نیست ولی اظهارات ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 2 نفر مرتبط با حادثه خودسوزی در سیرجان

بازداشت 2 نفر مرتبط با حادثه خودسوزی در سیرجان