مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 17:252021-12-02اجتماعي

بارش برف باعث کندی تردد در محورهای هراز و فیروزکوه شد


فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون بارش برف و باران در ارتفاعات محورهای هراز و فیروزکوه و در تمام محورهای شرق استان بارش شدید باران باعث کندی عبور و مرور شده است.

- ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی و جوی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور هراز، روان و عادی در جریان است اما بارش برف در ارتفاعات و بارش باران در این محورها باعث کندی عبور و مرور شده است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه، عادی و روان گزارش شده اما بارش برف در ارتفاعات و باران در دیگر نقاط این محور باعث کندی آمد و شده وسایل نقلیه شده است.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، عادی و روان است اما بارش شدید باران در این محورها و دیگر محورهای مواصلاتی شرق استان تهران کندی تردد وسایل نقلیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف باعث کندی تردد در محورهای هراز و فیروزکوه شد

بارش برف باعث کندی تردد در محورهای هراز و فیروزکوه شد