مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 16:402021-12-02اقتصادي

رییس سازمان بورس: عرضه های اولیه جذاب در راه هستند


تاکنون تصمیم نهایی در خصوص اعداد و ارقام بودجه گرفته نشده، اما رایزنی هایی با دولت داشته ایم و دولت نیز مصمم است با توجه به جمعیت 60 میلیونی سهامداران بورس، - تصمیماتش به سود سهامداران باشد.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با اطمینان می گویم که روند سودآوری شرکت های تحت پوشش بورس تا پایان سال ادامه دارد و با توجه به رویکرد و تصمیمات اخیر دولت، این روند در سال آینده هم تداوم خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مجید عشقی افزود: دولت در حمایت از بازار بورس مصمم است و ما نیز مکاتبات متعددی با وزارتخانه های مختلف ذی ربط داشته ایم تا درباره سیاست گذاری هایی که می تواند روی بازار سرمایه اثر بگذارد، به نحوی عمل کنند که این بازار آسیب نبیند و سیاست ها نیز شفاف باشد.

این مقام مسوول درباره آغاز گمانه زنی های سهامداران درباره بودجه سال آینده، اظهار داشت: امسال هم این گمانه زنی ها در چند روز اخیر توسط فعالان بازار رصد شده و در نتیجه اثراتی روی معاملات سهام و قیمت های آن داشته است، اما واقعیت این است که گمانه زنی ها دقیق نیست و زمان زیادی تا تصویب بودجه در مجلس باقی مانده است.

وی با بیان اینکه اعداد و ارقام بودجه ای باید ابتدا در دولت و سپس در مجلس به صورت دقیق کارشناسی و بررسی شود و در نهایت درباره این اعداد تصمیم گیری خواهد شد، گفت: اعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بورس: عرضه های اولیه جذاب در راه هستند

رییس سازمان بورس: عرضه های اولیه جذاب در راه هستند