مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 15:452021-12-02اقتصادي

اختصاص 7000 میلیارد تومان برای جبران خسارت کشاورزان در سال آینده


جزییات و بندها و تبصره های بودجه پیشنهادی 1401 با حضور رییس جمهور و اعضای کابینه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد هفت هزار میلیارد تومان هم به جبران خسارت کشاورزان در سال آینده اختصاص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسات فوق العاده هیئت دولت برای بررسی و تدوین بودجه 1401 کل کشور روز پنجشنبه در دو نوبت صبح و بعدازظهر تشکیل شد و در آن در خصوص افزایش حقوق کارکنان مقرر شد کمیته ای این موضوع را بررسی کند به گونه ای که افزایش حقوق به صورت پلکانی انجام شود تا کارکنانی که حقوق کمتری دریافت می کنند، افزایش حقوق بیشتری داشته باشند.

در این جلسه در راستای مردمی کردن اقتصاد و مشارکت مردم در اداره امور مقرر شد دستگاه های اجرایی پروژه های نیمه تمام در سطح استانی و ملی را با مشارکت بخش خصوصی تکمیل کنند.

در جلسه هیئت دولت برای توسعه اینترنت همگانی و دسترسی همه آحاد مردم به اینترنت تصمیم گرفته شد تا توسعه و تکمیل زیرساخت های برق رسانی به روستاهای فاقد برق کشور با اولویت و به سرعت انجام شود.

در این جلسه با پیشنهاد وزیر جهاد کشاورزی مقرر شد برای تقویت صندوق بیمه کشاورزی، حدود 7 هزار میلیارد تومان در سال 1401 به منظور جبران خسارت کشاورزان اختصاص یابد تا در صورت تأیید نهایی توسط مجلس شورای اسلامی، این مبلغ در این زمینه هزینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 7000 میلیارد تومان برای جبران خسارت کشاورزان در سال آینده

اختصاص 7000 میلیارد تومان برای جبران خسارت کشاورزان در سال آینده