مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 15:452021-12-02دانش

نمایشگاه هفته پژوهش گلستان به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود


رییس پارک علم و فناوری گلستان گفت: بیست و دومین نمایشگاه هفته پژوهش از تاریخ 14 لغایت 17 آذرماه به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

- ، مهدی غفاری عصر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان با حضور دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، استارتاپ ها و واحدهای فناور و دستگاه های اجرایی از تاریخ 14 لغایت 17 آذرماه به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

رییس پارک علم و فناوری گلستان افزود: این نمایشگاه در 16 غرفه در محل کارخانه نوآوری گرگان برگزاری شده و علاقه ‎مندان می توانند از ساعت 9 صبح الی 16 عصر به صورت حضوری از غرفه های نمایشگاه بازدید کنند.

وی با اشاره به برگزاری همزمان این نمایشگاه در بستر فضای مجازی، گفت: علاقه مندان می توانند در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به پایگاه اینترنتی این نمایشگاه به صورت مجازی از غرفه ها بازدید کنند.

دبیر اجرایی بیست ودومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گلستان در ادامه به برگزاری پنل های تخصصی و کارگاه های آموزشی در طول زمان برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: 12 کارگاه آموزشی و سه پنل تخصصی با موضوعات مختلف و حضور صاحب نظران و اساتید حوزه های مربوطه در محل کارخانه نوآوری گرگان برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه هفته پژوهش گلستان به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود

نمایشگاه هفته پژوهش گلستان به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود