مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 15:252021-12-02سياسي

بیانیه شورای ائتلاف کهگیلویه و بویراحمد در خصوص 12 آذر و لزوم تعیین مدیران انقلابی


شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه ای آورده است: در شرایط فعلی مطالبه مردم تغییر وضع موجود و تعیین مدیران انقلابی برای حل مسائل و مشکلات انباشت شده از گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه ای آورده است: وَ نُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَ نَجعَلَهُم أَئِمَّهً وَ نَجعَلَهُمُ الوارِثینَ ما می خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم!  12 آذرماه ، در تاریخ انقلاب یادآور تایید ملت بر آرمان هایی است که در قالب قانون اساسی تجلی نمود.

هرچند که در بیست و دوم بهمن ماه 1357 تلاش مستمر ایرانیان در گسست از وابستگی به ثمر نشست اما این پایان کار نبود انقلاب آغاز قرار گرفتن ملت در مسیری بود که به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به تمدن نوین اسلامی و آماده نمودن زمینه ظهور خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه ) ختم خواهد شد.

این انقلاب در مسیر خود مراحلی را باید طی نماید تا به رشد و بلوغ رسد .

مقام معظم رهبری مراحل رشد انقلاب را در پنج سطح مشخص نمودند که عبارتند از انقلاب اسلامی ، تشکیل نظام اسلامی ، تشکیل دولت اسلامی ، تشکیل کشور اسلامی و در پایان تشکیل دنیای اسلامی که از آن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شورای ائتلاف کهگیلویه و بویراحمد در خصوص 12 آذر و لزوم تعیین مدیران انقلابی

بیانیه شورای ائتلاف کهگیلویه و بویراحمد در خصوص 12 آذر و لزوم تعیین مدیران انقلابی