مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 15:052021-12-02سياسي

فرمانده کل سپاه: گزینه روی میز به بایگانی رفت/ ایران سرزمین «اشغال شدنی» نیست


قدرتی که در مقابل ما ایستاده بود امروز عقب نشینی کرده است.

ایلامی ها و کردستانی و کرمانشاهی ها مردمانی نبودند که از دشمن بترسند و از غرش توپ ها نترسیدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ایران اسلامی و انقلابی امروز قدرتمند است و هر دشمنی می داند اینجا سرزمین اشغال شدنی نیست و حالا به میدان مبارزه اقتصادی و تحریم روی آورده اند.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در کنگره شهدای استان ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه 3000 شهید استان ایلام اظهار داشت: بزرگ ترین افتخار ما این است که خادمان مردم ایران اسلامی هستیم و زیباترین و بزرگ ترین آرزوی ما ذبح شدن، قربانی شدن در مسیر آرزوهای آسمانی ملت ایران است و درود و سلام باید فرستاد به روح درخشان و جاودانه امام راحل که منطق عزت و حکمت و استقلال و وحدت را به ما آموخت.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: رهبر بزرگ، جانباز، دلسوز و شجاع طی دهه های گذشته پس از ارتحال امام شجاعانه و حکیمانه به نیابت از امام زمان (عج) سفینه نجات و کشتی سعادت ملت را از میان امواج خروشان فتنه های بزرگ به ساحل آرامش و رستگاری و عزت و اقتصاد اقتدار هدایت کرد.

وی با بیان این که ایلام سرزمین شهداست و مردم ایلام همانند کوه استوار طی هشت سال دفاع مقدس شجاعانه در مقابل دشمن ایستادند، که این اقدام آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل سپاه: گزینه روی میز به بایگانی رفت/ ایران سرزمین «اشغال شدنی» نیست

فرمانده کل سپاه: گزینه روی میز به بایگانی رفت/ ایران سرزمین «اشغال شدنی» نیست