مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 14:552021-12-02اجتماعي

پلیس اصفهان: از ساعت 5 صبح جمعه تردد و توقف در حاشیه زاینده رود ممنوع است


اگر خودرویی از ساعت قبل در این محل ها پارک کرده، خواهشمندیم قبل از شروع محدودیت خودرو را جابجا کنند؛ در غیر این صورت پلیس به وسیله یدک کش این خودرو ها را منتقل خواهد کرد.

- اگر خودرویی از ساعت قبل در این محل ها پارک کرده، خواهشمندیم قبل از شروع محدودیت خودرو را جابجا کنند؛ در غیر این صورت پلیس به وسیله یدک کش این خودرو ها را منتقل خواهد کرد.

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: بنابر مصوبات انجام شده در حاشیه زاینده رود و در مسیر های منتهی به پل خواجو از ساعت 5 صبح ممنوعیت تردد و توقف را خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ محمدرضا محمدی، اظهار کرد: این ممنوعیت از شرق پل خواجو در محدوده پل غدیر در هر دوطرف رودخانه به سمت پل خواجو و از سمت غرب از میدان انقلاب و هتل پل به سمت پل خواجو و همچنین خیابان ها و کوچه های منتهی به زاینده رود از هر دو سمت شمال و جنوب ممنوعیت تردد و توقف اعمال خواهد شد.

محمدی تصریح کرد: همکاران ما این محدودیت را اعمال می کنند و تحت هیچ شرایطی اجازه تردد موتورسواران را نخواهیم داد و اگر خودرویی از ساعت قبل در این محل ها پارک کرده، خواهشمندیم قبل از شروع محدودیت خودرو را جابجا کنند؛ در غیر این صورت پلیس به وسیله یدک کش این خودرو ها را منتقل خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس اصفهان: از ساعت 5 صبح جمعه تردد و توقف در حاشیه زاینده رود ممنوع است

پلیس اصفهان: از ساعت 5 صبح جمعه تردد و توقف در حاشیه زاینده رود ممنوع است