مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 14:352021-12-02سياسي

کنگره تمام شد ولی انتظار مادر برای آمدن فرزند شهیدش تمام نمی شود


کنگره ی سه هزار شهید استان ایلام تمام شد اما سفره ای که مادر شهید جاویدالاثر نعمت الله جابری برای فرزندش پهن کرده خبر از امیدی می دهد که چراغ آن هرگز خاموش نخواهد شد و همچنان منتظر آمدن شیر مردش می ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، شهادت یعنی ایثار و از خودگذشتگی؛ شهید یعنی کسی که از همه چیز خود گذشت برای هدفی متعالی، اینکه بتوانی از زندگی  و عزیزانت دل بکنی و بگذری، جانت را کف دستت بگیری کار بسیار متعالی و مهمی است، اگه تمام جملات و کلمات دنیا هم یک جا شوند نمی توانند درباره شهدا آنگونه که باید نوشت.

شهید جاویدالاثر نعمت الله جابری در سن 13 سالگی به عنوان بسیجی وارد جبهه حق علیه باطل شد و بعد از چند سال به عنوان فرمانده دسته گردان 502 مشغول فعالیت شد و چندین عملیات شرکت کرد تا در مورخه 25 اسفند 69 در عملیات انتفاضه اول به شهادت رسید و هنوز جسد این شهید عزیز پیدا نشده است.

پول فروش شیر را برای کرایه رفت و برگشت جبهه نعمت هزینه می کردم مادر شهید از انتظار و سختی هایش می گوید: نعمت بسیار خوشرو، مهربان و مادر دوست بود، آن موقع ما وضع مال معمولی داشتیم و من چون نعمت را خیلی دوست داشتم به انتخابش که رفتن به جبهه بود احترام گذاشتم؛ همیشه شیر گاوم را می بردم می فروختم و پولش را برای کرایه رفت و برگشت به جبهه نعمت هزینه می کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره تمام شد ولی انتظار مادر برای آمدن فرزند شهیدش تمام نمی شود

کنگره تمام شد ولی انتظار مادر برای آمدن فرزند شهیدش تمام نمی شود