مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 14:352021-12-02ورزشي

ماجرای عزل پر حاشیه در هیأت پرورش اندام مازندران


عزل رییس هیأت پرورش اندام مازندران را اداره کل ورزش مازندران حضور آقایان در سالن مسابقات پاورلیفتیگ بانوان عنوان می کند اما رییس سابق این هیأت حواشی ایجاد شده در این مسابقه را ناخواسته می داند و می گوید؛ - خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی در چند روز گذشته حواشی عجیبی اطراف یکی از پرطرفدارترین هیأت های ورزشی در مازندران همراه بود.

در حالی که هنوز چهار ماه به پایان دوره چهار ساله محمدرضا ابوالقاسمی رییس هیأت پرورش اندام و بدنسازی مازندران مانده بود، این رییس پیشکسوت از سوی فدراسیون شبانه عزل شد تا شوک عجیبی این رشته پرطرفدار را در بر بگیرد.

صحبت های زیادی درباره علت این عزل شبانه شنیده شد و برخی ها بر این باور بودند که اعتراض ابوالقاسمی رییس هیأت پرورش اندام و بدنسازی مازندران علیه رییس فدراسیون و درخواست اکیدش برای برگزاری مجمع فوق العاده فدراسیون منتج به آن شد که وی عزل شود! فدراسیون پرورش اندام هم بدون برگزاری مجمع فوق العاده، در نامه ای به اداره کل ورزش و جوانان حکم سرپرستی نقی کلانتری را امضا کرد.

رییس فدراسیون بدنسازی که پس از اتفاقات چند وقت اخیر این رشته به شدت تحت فشار قرار دارد، سرانجام رییس هیأت مازندران را که یکی از مخالفان 100 در صدش بود را برکنار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای عزل پر حاشیه در هیأت پرورش اندام مازندران

ماجرای عزل پر حاشیه در هیأت پرورش اندام مازندران