مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-02ورزشي

سردار آبنوش: تهدید ایران راه به جایی نمی برد/ دشمن نمی تواند هیچ غلطی بکند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار سالار آبنوش ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد شهید مهدی رفیعی سرباز با اشاره به اینکه در دولت گذشته تامین واکسن به سختی و با تعداد کم انجام گرفت، اظهار کرد: این در حالی است که با گذشت چند ماه می بینیم در دولت جدید واکسن برای مردم تزریق شده و در حال حاضر نیز واکسن به کشورهای دیگر صادر می شود.

وی با بیان اینکه دشمن با تهدید به جنگ می خواهد مردم را بترساند اما بداند که نمی تواند هیچ غلطی بکند گفت: همه تا پای جان برای حفظ نظام که به دنبال اجرای احکام الهی است ایستادگی کرده و خسته نخواهیم شد.

افراد شرور و سوداگران مرگ نباید در جامعه احساس امنیت کنند مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز با بزرگداشت یاد شهیدرفیعی، گریزی به ورزشکار بودن این شهید بزرگوار زد و گفت: بالاترین منابع و سرمایه یک کشور منابع انسانی آن است و باید با افراد شرور که دنبال از بین بردن این سرمایه عظیم هستند برخورد جدی صورت گیرد.

حمید سیفی با تأکید بر لزوم برخورد با افراد شرور و فروشندگان مواد مخدر در برخی نقاط شهرستان نهاوند گفت: در مناطق آلوده استعدادهای خوبی وجود دارد که اگر برخورد با اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر مدیریت نشوند ممکن است این افراد به سمت انحراف کشیده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار آبنوش: تهدید ایران راه به جایی نمی برد/ دشمن نمی تواند هیچ غلطی بکند

سردار آبنوش: تهدید ایران راه به جایی نمی برد/ دشمن نمی تواند هیچ غلطی بکند