مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-02سياسي

مرحله دوم همایش ملی نکوداشت آیت الله شاهروی برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان گفت: دومین مرحله همایش ملی نکوداشت آیت الله العظمی حسینی شاهروی اوایل دی ماه 1400 به میزبانی مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، درباره میزبانی این همایش، افزود: این همایش پنجشنبه، دوم دی 1400 در مدرسه عالی نواب حرم مطهر واقع در ابتدای خیابان آیت الله شیرازی برگزار خواهد شد و سخنرانانی به تشریح ابعاد شخصیتی، علمی و جایگاه دینی این عالم برجسته خواهند پرداخت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه احیای راهپیمایی اربعین حسینی به عنوان کار ویژه آیت الله العظمی سید محمود حسینی شاهرودی یکی از محورهای برجسته شخصیت تأثیرگذار این عالم ربانی است که در همایش ها به آن تاکید می شود، ابراز داشت: رونمایی از کتاب زندگی نامه ایشان، سخنرانی، سیره اخلاقی و رفتاری، تالیفات ایشان و… از جمله دیگر بخش های همایش مذکور خواهد بود.

فلاح لاله زاری با بیان اینکه کنگره ملی نکوداشت آیت الله حسینی شاهرودی مرحله سوم و نهایی نیز خواهد داشت، تاکید کرد: مرحله سوم این همایش که به نوعی اختتامیه و همایش اصلی نیز محسوب می شود، در آینده نزدیک در قم مقدس برگزار خواهد شد که به واسطه شرایط کرونایی از هم اکنون نمی توان زمان دقیق آن را بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله دوم همایش ملی نکوداشت آیت الله شاهروی برگزار می شود

مرحله دوم همایش ملی نکوداشت آیت الله شاهروی برگزار می شود