مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-02فرهنگي

سرمایه گذاری فرهنگی در کردستان باید متناسب با زیست بوم منطقه باشد


مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور گفت: سرمایه گذاری فرهنگی و هنری در کردستان باید متناسب با زیست بوم خود استان صورت گیرد.

- ایسنا/کردستان مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور گفت: سرمایه گذاری فرهنگی و هنری در کردستان باید متناسب با زیست بوم خود استان صورت گیرد.

میلاد عرفان پور صبح امروز (11آذر) در نشست با رییس و مسئولان واحدهای تخصصی حوزه هنری استان کردستان، اظهار کرد: کردستان دارای ظرفیت ها و ویژگی های منحصر به فردی در بخش های مختلف از جمله فرهنگ و هنر است.

وی ادامه داد: فرهنگ و هنر در کردستان دارای سابقه ای طولانی است و به همین دلیل میزان علاقه مردم این استان به مباحث فرهنگی بالاست و در نتیجه کار فرهنگی و هنری در کردستان دارای ظرافت ها و ویژگی های خاصی است.

مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور گفت: خوشبختانه طی چند سال اخیر حوزه هنری در استان کردستان به محوری برای فعالیت های فرهنگی و هنری تبدیل شده و این مهم را می شود در خروجی تولیدات و رویدادهای برگزار شده به خوبی مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه باید نسبت به شناسایی، رشد و پرورش استعدادهای هنری در استان کردستان با جدیت بیشتری دنبال شود، افزود: حوزه هنری در سراسر کشور در رویکرد جدید فعالیت های خود توجهی ویژه به این مهم دارد و بدون شک حوزه هنری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری فرهنگی در کردستان باید متناسب با زیست بوم منطقه باشد

سرمایه گذاری فرهنگی در کردستان باید متناسب با زیست بوم منطقه باشد