مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 10:202021-12-02دانش

دستگاهی برای تولید قطعات الکترونیکی فشرده تر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد فناوری نانو، گروه صنعتی ای وی جی (EVG)، پیشرو در تأمین تجهیزات اتصال ویفر و لیتوگرافی برای بازار های MEMS، - گروه صنعتی ای وی جی (EVG)، پیشرو در تأمین تجهیزات اتصال ویفر و لیتوگرافی برای بازار های MEMS، فناوری نانو و نیمه هادی ها، به تازگی از دستگاه EVG 40 NT 2، خود رونمایی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد فناوری نانو، گروه صنعتی ای وی جی (EVG)، پیشرو در تأمین تجهیزات اتصال ویفر و لیتوگرافی برای بازار های MEMS، فناوری نانو و نیمه هادی ها، به تازگی از دستگاه EVG 40 NT 2، خود رونمایی کرده است.

سیستم EVG 40 NT 2 برای اولین بار در نمایشگاه SEMICON Europa که از 16 تا 19 نوامبر در Messe München در مونیخ آلمان برگزار شد، به نمایش درآمد.

EVG 40 NT 2 که برای تولید در حجم بالا با حلقه های بازخورد برای تصحیح و بهینه سازی فرآیند در زمان واقعی طراحی شده است، به تولیدکنندگان دستگاه، ریخته گری ها و دیگر تولیدکنندگان کمک می کند تا در تولید محصولات جدید خود ادغام قطعات سه بعدی/ناهمگن را تسریع کنند و همچنین بازدهی را بهبود بخشند.

دکتر توماس گلینزنر، از مدیران گروه EV، اظهار داشت: کنترل فرآیند برای برنامه های سه بعدی و یکپارچه سازی ناهمگن به طور فزاینده ای حیاتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاهی برای تولید قطعات الکترونیکی فشرده تر

دستگاهی برای تولید قطعات الکترونیکی فشرده تر