مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-02اقتصادي

تربت حیدریه و زاوه میزبان 12 تور گردشگری زعفران شد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه از میزبانی 12 تور گردشگری داخلی و خارجی برای بازدید از مزارع زعفران تربت حیدریه و زاوه در قالب گردشگری زعفران در مهر و آبان ماه سالجاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، علی محمدی با اعلام این خبر افزود: با آغاز فصل برداشت زعفران در منطقه تربت حیدریه و زاوه، برای بازدید گردشگران و علاقه مندان در قالب تورهای گردشگری تفریحی یا علمی پژوهشی به این  شهرستان برنامه ریزی شد.

وی خاطرنشان کرد: این گردشگران علاوه بر بازدید از مزارع زعفران و مراحل جمع آوری و فرآوری گل ها، از موزه زعفران، بزرگترین بازار گل زعفران کشور،  پژوهشکده زعفران، مراحل فرآوری زعفران، شرکت های زعفرانی، دمنوش های زعفرانی و .

آشنا شدند.

محمدی تصریح کرد: امسال برای نخستین بار قطار گردشگری زعفران از مشهد به تربت حیدریه و جشنواره زعفران برنامه ریزی شد که با استقبال گسترده مدیران دفاتر و شرکت های گردشگری، خبرنگاران و عکاسان و مردم محلی روبرو شد.

وی افزود: بازدید از سایر جاذبه های تاریخی و گردشگری، کارگاه های صنایع دستی و اقامتگاه های بوم گردی، برگزاری نمایشگاهها و جشنواره ها   نیز در برنامه تورهای گردشگری لحاظ شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربت حیدریه و زاوه میزبان 12 تور گردشگری زعفران شد

تربت حیدریه و زاوه میزبان 12 تور گردشگری زعفران شد