مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-02اجتماعي

نقش و نگار پاییزی و دلبرانه جاده های خلخال+ عکس


چهار فصل خلقت در شهرستان خلخال تکمیل شده و هر سوی آن آوازه زیبایی است، از دامنه های جنگلی عجم گرفته تا جاده پیچ در پیچ خلخال به اسالم، و جاده دل انگیز پونل، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، چهار فصل خلقت در شهرستان خلخال تکمیل شده و هر سوی آن آوازه زیبایی است.

از دامنه های جنگلی عجم گرفته تا جاده پیچ در پیچ خلخال به اسالم، و جاده دل انگیز پونل، هر جا نگاهی  به طبیعت خیره شود، مهال است که ساعاتی غرق در زیبایی های خلقت نشود.

اگر بهار خلخال با زیبایی آبشارهای روان، رودخانه های پر آب و باغات باصفا و پرگل و دره های بنفشه و سنبل های پرعطرش در ذهن ها نقش بسته و در تابستان خنکش، مه دل انگیز دریای خزز از بام عجم و آق داغ، چتری از مه و زیبایی را بر سر این خطه از استان اردبیل افکنده و پاییزش پر جاذبه تر از بهار و تابستان است.

حتی اگر برای چندمین بار هم مسافر جاده های جنوب استان باشی، جلوه زیبایی پاییزی جاده پونل، نقاشی هزار رنگ، برگ ها و درختان تو را به سوی خود می خواند.

رقص برگ های پاییزی در جاده خلخال به اسالم، شاید در یک نگاه، خبر از مرگ پاییزی درختان باشد ولی صدای خش خش و حرکت آن در میان پاییز، دل سپردن به طبیعت است، آرامش سکوت جاده در هر حرکت این برگ ها بیشتر و بیشتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش و نگار پاییزی و دلبرانه جاده های خلخال+ عکس

نقش و نگار پاییزی و دلبرانه جاده های خلخال+ عکس