مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-02اقتصادي

گروه های جهادی در راستای کاهش فاصله طبقاتی گام بردارند


رییس هیات مدیره بنیاد آلاء با بیان اینکه گروه های جهادی نباید در رقابت با یکدیگر باشند، گفت: گروه های جهادی باید دست به دست یکدیگر دهند و در راستای کاهش فاصله طبقاتی و به میدان آوردن اقشار مختلف در عرصه جهادی گام بردارند.

- محمدرضا دیانی در همایش تجلیل و تکریم از خدمتگزاران و جهادگران استان اصفهان که پیش از ظهر امروز (پنجشنبه 11 آذرماه) در حرم زینبیه اصفهان برگزار شد، با قدردانی از جهادگران استان اصفهان، اظهار کرد: امروز مشکلات اقتصادی به اقشار زیادی از مردم آسیب زده و آنها را دچار مشکلات عدیده کرده است، در عین حال که به دلایل مختلف، فاصله طبقاتی نیز در جامعه ما به شدت افزایش پیدا کرده است.

رییس هیات مدیره بنیاد آلاء با تاکید بر اینکه فاصله طبقاتی و مشکلات اقتصادی دو موضوع است، گفت: درست است مشکلات اقتصادی وجود دارد اما فاصله طبقاتی نیز در جامعه وجود دارد.

امروز در حالی خانواده ای بدون سرپناه است که در همین شهر عده ای ثروت زیادی به دست آورده اند و دارایی آنها از همین تورم و شرایط اقتصادی روز به روز افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه قرار بود در انقلاب اسلامی فاصله طبقاتی کم شود، عدالت اجتماعی گسترده و از محرومان و مستضعفان حمایت شود، تصریح کرد: راه حل این معضل، درگیری این دو طبقه نیست که حاصلی جز بحران های اجتماع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی در راستای کاهش فاصله طبقاتی گام بردارند

گروه های جهادی در راستای کاهش فاصله طبقاتی گام بردارند