مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-02اقتصادي

ثبت نام بیش از 32 هزار نفر در طرح ملی جهش تولید مسکن قزوین


مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: بیش از 32 هزار نفر در سامانه ثبت نام کرده اند و همچنان احتمال افزایش این آمار وجود دارد.

- با اشاره به ثبت نام متقاضیان طرح ملی حهش تولید مسکن در استان قزوین اظهار کرد: آخرین وضعیت ثبت نامی و موضوعات مرتبط با طرح جهش تولید مسکن در استان بررسی و گزارشی از روند اجرایی پروژه های طرح اقدام ملی مسکن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ارائه شد و مشکلات مرتبط با پروژه های طرح اقدام ملی مسکن بررسی شد.

هاشمی درباره آخرین آمار ثبت نام طرح جهش تولید مسکن در جلسه شورای مسکن استان گفت: تا کنون بیش از 32 هزار نفر در سامانه ثبت نام کرده اند و با توجه به اینکه پالایش متقاضیان جدید هنوز ادامه دارد، با پایش جدید تعداد متقاضیان واجد شرایط افزایش پیدا می کند.

وی افزود: تأمین مسکن از اولویت های دولت، رییس جمهور و وزارت راه و شهرسازی است و در این راستا و با توجه به چند وجهی بودن موضوع همکاری همه دستگاه ها ضروری است.

هاشمی با تاکید بر اینکه در پی افزایش تقاضای تمدید مهلت ثبت نام در سامانه نهضت ملی مسکن، نام نویسی در این طرح که تا پیش از این 28 آبان به اتمام می رسید، تا 15 آذر ماه تمدید شده است، گفت: متقاضیان می توانند بدون نگرانی ثبت نام در مرحله اول نهضت ملی مسکن را در سامانه مربوطه به آدرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 32 هزار نفر در طرح ملی جهش تولید مسکن قزوین

ثبت نام بیش از 32 هزار نفر در طرح ملی جهش تولید مسکن قزوین